Friday, 17 June 2011

entry khas buat yang bernama lelaki

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

aku nak update secara pantas, tangkas, cepat, dan efisien nih.. sebabnya esok aku keja pagi..
nanti telajak tidur kang susah pulak den... aku nih jenis punctual.. tak suka lambat lambat.. haha

untuk makluman suma para pembaca aku ni pegi keja naik moto.. kira macam merempit jugak la..
opssss !!! kalau lambat jelahh.. kalau tak lambat aku la bawak moto paling lambat sekali aku rasa..
well well aku tak suka naik moto nih.. setiap kali aku duduk atas moto dah rasa bahang bahang neves tu..
tu baru duduk.. kalau bawak memang tahap cipan la neves aku tu.. 
yelahhh... moto kecik keta sekarang suma besar besar.. langgar aku macam mana ?? 
mintak simpang la banyak banyak.. 

tapi mahu digimana... lesen moto ja yang aku ada.. lesen keta otw.. baru L.. hehe

so aku nak tanya sikit lah dekat korang suma ni kan.. or lebih tepat aku nak tanya kaum lelaki nih.. kaum adam.. kaum lelaki rasa TERCABAR  ke kalau perempuan bawak moto lagi pantas dan tangkas dari dia ??
tercabar ka ?? tercabar ka??

ok ok.. tak kisah la laki tu bawak moto ka kereta ka tapi kalau perempuan bawak lagi laju dia rasa hilang kejantanan ka hah ??

aku pelik jugak lah hal ni kan.. sebabnya asal aku bawak laju sikit dari orang laki disebelah sebelah aku nih mesti diorang nak kejar and akan pastikan diorang berada lagi depan dari aku..
selagi tak dapat kejar selagi tu lahhhhh dok ikot ja kita si kaum perempuan nih...
aku tak suka ok !!! tak suka !!!

contohnya macam aku kena tadi masa nak pegi keja... marah betul aku..
yang si lelaki tu sibuk dengan rokok dia dalam keta.. so, bawak keta tekemut kemut ja..
yang aku nih memang lewat dah nak pegi keja.. laju menonong je aku bawak moto tu lepas keta si mamat jahanam tu.. pastu boleh pulak dia ikut aku dengan keta biru hitam dia tu.. 
kalau ikot jauh takpa lahhh. ni dekat wehhh !! kang langgar aku macam mana ??? 
sukati dia ja kann... kang aku willy depan kaw baru kaw tahu kot.. 
aku takut taw kaw buat macam tu.. takut tahu takut T.T
kaw takpe la naik keta.. aku nih moto ja moto..


lain kali pikir la jugak perasaan kami si kaum hawa yang sopan santun lemah lembut nih,,,, hehehe

liya cakap : entry nak lepas geram pon ada jugak nih ! dah jom tido :)

7 comments:

Freaky said...

haha die nak cucuk belakang moto :D

liya alia said...

@freaky : -___-'

nik lan nik mat said...

kalo liya la yg potong..x tercabar lgsg..tp jatuh hati dibuatnya...kikikiki

liya alia said...

@nik lan nik mat : jatuh hati apanya.. naik moto cabuk ja.. -__-'

nik lan nik mat said...

moto cabuk pon laju jgk...kekeke

liya alia said...

@nik lan nik mat : slow ja la. standard pompuan bawak... mna bole lawan laki.. kaki rempit bhai.. haha

epics said...

wikang jer. baru depa tau sapa liya alia. kihkihkih...