Thursday, 16 June 2011

meronggeng sakan

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

hari ni aku pegi jalan jalan.. yehaaaaa.... pegi tengok wayang.. hari ni kan muvi day.. so murah saja ! memang sakan la kan sebab balik keja tukar baju terus keluar pulak.. tak menyempat-nyempat ! tak tahu penat la pulak kan.. cuba kalau balik keja tu mak suruh masak ka lipat kain ka tolong kemas rumah ka tobat tobat bagi alasan penat nak rehat.. mana mak tak marah.. tak boleh buat bini nih -__-'

disebabkan dah sakan tak menyempat-nyempat nak keluar so memang tak decide lah nak tengok citer apa..
memang nak beli citer on the spot ja.. agak agak best beli lah.. pastu sampai sana pulak lambat pukul tujuh baru sampai ke destinasi... cari jelahh citer yang paling awal yang tak nak abes lambat... nanti kena balik lambat pulak.. mak marah ! so, citer yang rasa paling syiok and on the time hanyalah karak.. so layannnnn ~~


citer dah bekurun.. ramai dah tengok kot ! tapi takpe.. at least dapat jugak lepas rindu nak tengok wayang eventhough baru last week ja meronggeng tengok wayang.. hehe.. ok ! aku memang kaki wayang ! fullstop.

kali ni meronggeng dengan kawan bejiran aku jugak.. sama tempat keja umur lain lain.. aku lagi tua !
ahhhh... kisah apa aku ! janji ada orang boleh teman aku tengok wayang...

p/s : dia single ok ! haha

kejadian sebelum tengok wayang :
aku : jom makan weh ! lapaq la... plissSS
kawan : makan mana ?? mekdi ka kepci ??
aku : mekdi la.. nak double cheese burger... yummy yummy :)
kawan : jom jom.. lapaq burger jugak nih !
selepas order then tengok harga :
kawan : weh, hang cukup duit ka ??
aku : tak la weh ! 28.70 ! tak cukup nih
kawan : takpa takpa hang pi pinjam duit dekat ayu(member tempat keja)
aku pon keluar la dari mekdi nak pegi pinjam duit kat member aku di secret recipe..
malu kot nak pinjam duit kat orang.. nak beli makan pulak tu..
rupa-rupanya orang kat mekdi tu salah kira.. makanan aku dengan member aku tak sampai pon 20 ringgit taw ! malu makkkkk !

 dah pakai segak segak cantikk begaya duit tak cukup pulakkk..
yelahhh mana gaji lagi.. of cos la takde duit cekkk... dah budget tetiba lebih budget pulak.. sumpah cuak time tu.. tak taw nak korek duit celah mana.. huhu -__-'
nak saman malu kat budak mekdi tu boleh eh ??? hahaha

*tempat wajib begambar, tandas !

adios :)

liya cakap : gaji dah nak dekat.. wayang jom !



12 comments:

Freaky said...

bergambar sakan nampaknye

nik lan nik mat said...

dia single???!!!! teruja2! muahaha..
kl gangster best giler..x rugi tgk

Syafiq Rosli said...

bila nk ajak sy tengok wayang ni..hehe

liya alia said...

@freaky : sakan la jugak begambar... hobi tuu.. tapi malas nak upload banyak banyak dalam nih.. hehe

liya alia said...

@nik lan nik mat : single la cekk.. hang nak cekk adjustkan ka ?? haha

kl gangster nak tgok sabtu nih lepas gaji.. ada kawan dah booking awal2 nak tengok dengan cekk

liya alia said...

@SR : kalau dok penang boleh la nak ajak.. kalau dok selain penang malas la nak ajak.. haha

nik lan nik mat said...

adjust utk dua2 blh?muahaha

liya alia said...

@nik lan nik mat : cis cis !!! mana boleh !!! ni la laki.. haha

nik lan nik mat said...

hakhak..ok kalo mcm tu korang osom la..tgk sape yg menang..har3

liya alia said...

@nik lan nik mat : hahahaha.. elehhhhhhh.. bajet hot pulak kannn.. ;P

takpee la saya undur diri.. haha

nik lan nik mat said...

hehehe...majok lettew

liya alia said...

@nik lan nik mat : kalau saya majok susah pulak nak pujuk.. haha