Sunday, 7 August 2011

Segmen Wanie : Doodle Raya Free

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

tetiba ja aku rajin nak join segmen la pulak kan.. bukan hape segmen kali ni memang menarik minat aku lahh..
aku suka aku suka sukaaaaaaa :)


tengok tajuk tu kemainnn menarik lagi kan.. yelahhh benda free sapa yang takmaw kan..
tipuu lah sapa yang takmaw tu.. dah la free cumil beganda ganda pulak tu.. ni ayat orang yang tengah gila doodle tapi tak reti nak buat.. huhu T.T

segmen ni anjuran wanie dari firdani love story.. baik hati bebenaw la si budak wanie nih..
follower dah la beriban.. kalau ramai yang join jenuh nak membuat nanti.. hehe
nak tengok syarat syarat PEGI LA DEKAT SINI.

a) saya nak warna pink dengan hitam ye wanie... hehe
b) nama saya raziellia bt nor saafri.. kalau panjang sangat liya bagi memendekkan
c) kat tangan doodle tu nak gelang kecik-kecik tapi banyak.. kalau susah buat ja yang besar satu ;)

oke siap ! :)

liya cakap : wanie taknak free hair macam yang liya selalu komen tu ye.. hihik

10 comments:

Sekamar Rindu said...

salam....

singgah pagi...

Ain Atika Zailani said...

wah rajin betul dorang buat segment ye..hehhe...senang betul segment ni. simple!

Wanie said...

hehe..awk, nt tlg wanie buat tau..haha..
thanks ye join..tengah malam kang wanie update senarai peserta..dtg check ye..:)

adan said...

suruh wanie buat doodle yg paling comel er.. ehehe

liya alia said...

@sekamar rindu : singgah lah selalu yee.. heee

liya alia said...

@ain atika zailani : memang senang gila segmen nih.. sebab tu join.. tak keluar peluh pon.. duit pon tak keluar..

liya alia said...

@wanie : hahaha.. nak tengok doodle tak nampak muka orang suruh la saya tolong.. reti apa pon tak.. haha

liya alia said...

@adan : memang dah suruh pon awal awal. suruh buat yang cun melecun punya.. haha

Sekamar Rindu said...

salam...

singgah lagi kat sini...:))

apa khabar hari ni ya.?

liya alia said...

@sekamar rindu : nak singgah hari2 pon takpe.. heeee.. sihat2 selalu.. Alhamdulillah