Tuesday, 6 September 2011

PHOTOGENIC STYLE CONTEST

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

ok kalau korang semua tengok tajuk mestilah tajuk ni ada kaitan dengan contest kan..
yes ! tepat sekali. aku teringin pulak nak join contest ni.. actually aku jarang rajin nak join contest contest ni..
apatah lagi contest ni memerlukan korang vote aku.. lagilah aku malas nak join kan.
tapi ntah apa yang merasuk aku petang petang ni. rasa nak join pulak.. teehee.
teringinnnnnn..

pertandingan ni telah dianjurkan oleh kawan aku. memang aku kenal sangat la dengan empunya pertandingan ni. mana taw sebab kenal aku bole memang ka. senang dia bagi hadiah kalau aku menang. tayah nak post sebab aku satu aras dengan dia dekat U. dia ni pon bekas roomate aku dulu.. hehe

puiiiiii.. mimpi la kan masuk sebab kawan punya contest senang nak memang..
sudah terang lagi bersuluh telah dinyatakan didalam syarat syarat umum contest ni bahawasanya
Tiada istilah pilih kasih/bulu/warna kulit dalam contest ini.
so, jangan risau kalau korang tak kenal dia pon boleh join. boleh menang jugak lahh.

actually si yana ni anjurkan photogenic contest dengan lucky draw. meh meh korang boleh la pegi dekat blog dia. baca baca la pa yang patut.. mana tahu korang pon nak join jugak kan.
aku join satu ja..

so aku pertaruhkan gambar aku yang ni
*
*
*
*
*

kalau korang baik hati.. bukan bukan. korang kan memang baik hati.. so tolong tolong la ringan kan tangan like gambar aku dekat album dalam fanpage si yana ni.. ok tak ?
makacehh !!!

mula mula korang like dulu fanpage yana nih.
pastu korang cari la gambar aku yang macam kat atas nih.. tolong like ehh.. tQ ! tQ !

senang ja kan.. 

liya cakap : jangan lupa vote saya ;)

23 comments:

SoLy SoLicious said...

gud luck :)

mmg fotogenik ni

cik bulan said...

kurusnya kau..*jeles nyah

liya alia said...

@ soly solicious : tQ ! vote la untuk kita :)

liya alia said...

@cik bulan : ni orang tak cukup zat.. huhu.. vote la untuk kite ek.. hehe :)

Paris Hilton (M) said...

eh blog awk oke, comel bunga2 tu, mcm kite kan, nnt boley jln2 kt holland. gagagaga
pesal awk kuwus sangattt ni :p

liya alia said...

@paris hilton : ni kurus tak cukup zat.. haha. yes ! blog ok. kalau awak cakap background striking tadi nak tukar background ja rasa.. heehe. holland?? mustahilah.. haha

liya alia said...
This comment has been removed by the author.
cik siti said...

kurusnye... ;p

liya alia said...

@cik siti : orang ketiga yang komen kat sini cakap saya kurus.. huhu
btw, jom vote saya :)

hamzah ian said...

wahhh.. kurusnya... cantik

CutieQiesh ♕ said...

sweet lah alia... suka3.... like3...

ayaa alyy said...

good luck babe ! :) kalau mmg dh fotogenik buat mcm mana pun nmpk lawaaa :)



selamat hari raya :)

zOeY zAu YaH said...

g.luck syg =)

Mohd Izzar said...

wow, gudluck~~

Tulus Sweet said...

org kurus je layak bertanding. Fatty like sis ni mana boleh. haha

budakijaupendek said...

cantik tuan blog ni =)
good luck!

hana sudradjat said...

omg,you are so pretty! :D

jehanfrhin said...

dah vote!! :)

zureen said...

wah! nice..
all the best!

nik lan nik mat said...

wah2..semakin kurus die eh

Sarah Mohd Saleh said...

sgtt lawee ;)

sekamar rindu said...

salam..

gaya seperti model yang terkenal..suka tengok gambar ni..

Nalisa Syahira said...

ramping habis ,