Thursday, 10 November 2011

sebab burger besar

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

pernah tak hangpa terpikir sebab apa burger bila dalam tv tudia aihh besar bukan main lagi. bila kita pi beli haram kecik cemetot ja kan. tak kira la iklan apa pon kan.

ni la rahsia dia. aku dah taw lama dah. besa baca dalam buku apa ntah. tapi buku tu untuk pengguna la. ni bila aku dah jumpa video ok jugak nak tunjuk dekat hangpa.


liya cakap : lepas ni jangan kena tipu dah. kita dah besar ni tak la kot. yang adik adik kita tu ya la kot kan.

2 comments:

EN ILHAM said...

ish
tertipu hamba selama ini..
jahat sunggu mereka semua itu
adeh

liya alia said...

@encik ilham : takpalah bukan anda seorang saja yang tertipu.. huhu