Thursday, 5 January 2012

sekiranya benar dia untukku......

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..


weh hang aku nak hang taw aku tak pernah putus asa kat hang taw ! insyaAllah ada jodoh ada la kan :) :)

liya cakap : untuk yang berkenaan. teehee (^^,)

19 comments:

diana said...

jiwang la tu..
pi cakap depan2 dia la..
heheheh

liya alia said...

@diana : tak berani nak p cakap depan depan. hahaha. dalam blog sudah. tapi macam takdak effect la kan. heeeee

cik Kartun said...

si die bace tak nieh? :)
thnks.. follow kamu balik

capt. keon alhan said...

macam saya je ni.minat tapi tak cakap.sometimes it better be secret.maklumlah,cinta beruk zaman sekolah.syok sendiri lg best waktu sekolah.sekarang ni tak tahulah.belum pernah merasa lagi.hehe.

khairul said...

abg folo sini

liya alia said...

@cik kartun : tak baca kot sebab tu berani buat post ni. hahaha. xkisah dia tak baca pon. janji didi sendiri lega. heeee

liya alia said...

@capt. keon alhan : hehehe. ada jodoh ada la kan. takpa2 tunggu ja. heee

liya alia said...

@khairul : trimas sebab folo. jasamu dikenang :)

capt. keon alhan said...

saya tag awak utk satu contest....jenguklah ke blog sy ye...

cik jiehah シ said...

nice laaa,.. ;)

follow awk, btw. ..kalu sudi,follow la sy balik. heeee.. =)

shark said...

jodoh ada dimana2:)
semoga ketemu dan semoga berbahagia:)

liya alia said...

@shark : yup. doa ja kan. hehe

josrevalution said...

jodoh takkan dtg bergolek tanpa usaha..hehe..

liya alia said...

@josrevalution : hehe. betul la tuh. :)

Cik tikah said...

ok, tunggu taw. haha

CintaKhadijah said...

acececeh.. ni jiwang bape karat? doblas karat?
^^p

liya alia said...

@cik tikah : insyaAllah tunggu punya. hehe

liya alia said...

@cintakhadija : hahaha. sekali sekala nak bekarat jugak. hahaha

mykhalis said...

gud luck.. kalau kaut semangat, insyaAllah