Tuesday 6 December 2011

tak baik taw buat orang macam ni. T.T

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

tadi aku bukak satu blog ni. pastu aku terkena. sedih aku. terjerit terlolong macam orang gila dah aku. sampai terkejut rumate aku yang dok tengah syiok main angry bird.

aku terkena apa ? aku terkena la. terkena. terkena.

hangpa pernah tak p blog mana mana sapa sapa pon la kan pastu dia ada bagi link. tak kisah la link apa. link nak download movie ka. nak download video ka. pastu dengan teruja hangpa pon klik la link yang dia bagi kat situ tu kan. and then tetiba keluar gambar ni
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ha. aku terkejut taw. aku takot. sumpah aku lemah semangat. kalau aku taw keluar gambar benda alah ni takda la aku takot sangat. tapi bila benda alah ni tetiba keluar dengan bunyi yang ntah apa apa tu memang terkejut la kan. sampai hati buat macam ni dekat orang yang baca blog korang. sampai hati T.T

tapi takle nak salahkan depa tu. bagi depa ni semua besa ja. mungkin aku ni penakot sangat kot kan. so lepas ni kena lebih kuat -___-'

tapi kalau gambar pelik macam ni tetiba keluar aku rasa sapa sapa pon boleh tekejut kan. ye tak ? ka aku sorang ja rasa macam tu. teehee.

liya cakap : nak letak gambar benda alah ni dalam blog pon dah tak senang. gambar hasil carian pakcik google. masa cari gambar ni terjumpa macam macam lagi keturunan benda alah ni. tak suka !

1 comment:

Mia Azzahra said...

stuju,,pnh kena gak.menciii