Tuesday 27 November 2012

durian crepe nyummehh nyummeh !!

Assalamualaikum 


sekarang dah jadi trend dah kat fb laaa kat twitter la semua orang dok pakat pakat nak upload si durian crepe ni. woiiii menduga betoi la. asal tengok gambaq meleleh air liuq. asal tengok gambar meleleh air liuq. susah laa macam ni. 


aku dah la hantu durian. suka gila gila durian kot. kalau bagi aku sepuloh bijik durian pon aku boleh habes sorang sorang. tapi sayangnya durian mahal. kalau beli pon sikit sikit ja. opppsss. temelencong ke cerita lain pulak. ok ok berbalik ke cerita asal. pasal durian crepe


rasanya kalau sapa sapa yang makan durian mesti teliur nak mencuba benda ni dan mestinya makhluk makhluk yang suka teramat dengan durian dah pon mencuba benda ni kan. sedap kan sedap kan ?


rasanya dia ya Allah sedap tak terkira. rasa durian yang creamy. yummy yummy. durian crepe ni luar dia tu tepung yang bancuh dengan ramuan dia jadi macam kulit kuih ketayap tuu. pastu inti dia durian dengan whipped cream. sebab tu dia punya rasa durian yang creamy creamy. ishhh. sedapppp sangat *meleleh air liur* @.@


kalau beli dekat shopping mall tu mostly ada yang 6bijik 10ringgit ada yang 4bijik 10ringgit dan ada jugak yang 3bijik 12ringgit. disebabkan aku ni kuat makan dan aku rasa amount yang dijual tu sikit aku penah buat sendiri. jimat. dapat 30bijik lagi. hambekkk kaw. makan sampai muntah.

disebabkan aku excited sangat buat durian crepe ni aku lupa nak captured gambaq gambaq durian crepe aku tu. tapi takpa. aku dah merancang yang cuti sem nanti aku nak buat lagi and aku nak kongsi resepi dia kat sini. aceli bukan resepi aku. google google lan kan. mihmihmih

adios ~

p.s : dok kat UMP ni susah benor nak dapat durian crepe. haishh -__-'

2 comments: