Thursday 6 December 2012

silly mistakes !

Assalamualaikum

dangggg ! lepas lepas hantaq kertas test RC tadi aku dapat taw aku buat salah. SILLY MISTAKES ! hate it. benci benci benciiiiiii. silly me. bodoh gila kesalahan tu. masalahnya kalau salah sikit takpa. ni dah salah and it will affect semua jalan kira yang aku dah buat tu. means that salah from the beginning and i lose every single thingsss. 

ni la padahnya sebab excited tengok soalan gila punya senang. dapat dapat soalan tengok senang and me like yeayyy senang. cepat cepat buat nanti tak cukup masa. langsung tak fahamkan soalan. lastly salahhhhhhhhh -__-'

dapat kosong kah aku nanti. Ya Allah mintak dijauhkan. taknak mengulanggg. taknak taknak :(

tapi kawan aku nasihatkan aku tengok dari sudut positif. kalau aku salah sekarang semoga nanti aku takkan buat salah yang sama time final exam nanti. hope so. 

semoga Allah bukak pintu hati penyemak kertas test aku. bagi markah kesian. hehe

p.s : kalaulah masa boleh patah balik, sumpah aku baca, teliti soalan tu betul betul :(

3 comments:

misz aisya said...

sy slalu gak buat silly mistake. pastu, mesti malu and bengang ngan diri sendiri.

xpe, yg lepas biar berlalu. tawakal je. :)

raziellia said...

@misz aisya: stress sgttt.malu dgn suma org.soalan pnya la sng.nti suma org dpt markah tinggi kita ja dpt markah rendah.tapi bnda dah jadi.let bygone be bygone je laaaa.wuwuwu

Anonymous said...

=(