Saturday 20 October 2012

makan sokmo :D

Assalamualaikum

mula mula hari selasa ritu memang teringin tahap gila babun lah nak makan pizza. suruh lah kawan aku yang mempunyai pakwe ni bawak aku pegi. tapi malangnya pakwe dia ada kerja. makan terbantutlah nak makan pizza malam tu. aku pon tidoqlah dengan kegersangan yang melampau nak makan pizza.

esoknya aku plan lagi nak pegi. then dengan baiknya rumate aku nak bawak pegi. yeayyy !! sayang nana yeayyy !!! sayang nana yeayyy !! memang syiok gila bila dia kata dia nak bawak aku pegi makan pizza. terharu sampai nak menangis 10 hari 10 malam. wuwuwuwu

pizza pizza yang selamat bersemadi dalam perut

sekali order sampai 4 jenis pizza kot. kata teringin kan. kena la beli banyak banyak. ntah bila lagi aku dapat kedarah pizza kan. ehh tapi aku punya satu ja. yang lain kawan kawan aku punya la. beli banyak flavor boleh tukaq tukaq. boleh rasa rasa. pandainyaa kamii 

disebabkan aku ni tersangat sangat sangat lah suka makan cheese aku punya pizza nama dia cheesy 7 reloaded dan disebabkan jugak aku tak makan sayor aku ambik inti dia pepperoni and beef .

kawan aku dia ambik cheesy lava. macam taw taw aku suka cheese. sampai sampai ja pizza dia aku mintak tukaq sekeping. and yang menjeleskan aku pizza dia lagi sedap dari aku. me is jelly much taw 

lagi dua orang kawan ambik yang biasa ja. hawaiian chicken dengan apa ntah satu lagi. maaf diatas kelupaan aku.

ni lah muka muka bahagia dapat makan pizza. yehuuu ! Alhamdullilah. murah rezeki aku time tu.

aku malam tu memang makan tak hingat lah. aku sorang ja makan 3keping garlic bread dengan 2keping garlic bstix. pastu aku makan 4keping pizza. aku sangat berbangga sebab aku paling kurus tapi aku makan paling banyak. tengok betapa besaqnya tangki simpanan makanan aku. hah ! satu lagi aku ada beli makanan tu. dia macam roti capati pastu ada isi ayam kat dalam. apa ehh nama dia ? aku tak sempat ambik gambaq sebab dah masuk mulut dulu. teehee 

tak menyempat semua orang. semua kalut teruk nak makan pizza. 

kekenyangan. terima kasih Allah diatas rezekinya :')

p.s : sekarang ni dah masok hari ke-3 aku teringin nak makan hot n roll pulak. acane ni. rumate balik. sapa nak bawak kita. sob sob

No comments: