Friday, 11 November 2011

14 signs of your soulmate

Assalamualaikum dan Selamat Sejahera.

ni entry untuk suka suka ja. jangan hangpa dok pandang berat sangat. apaapa pon jodoh kita semua Allah dah tentukan. :)

14. bila hangpa gaduh ka, betengkar ka betikam lidah bagai tapi hangpa tetap tak boleh nak buang dia tu dari fikiran hangpa. kira macam dia sentiasa ada dalam minda hangpa la

13. pastu en bila hangpa begayut malam malam besa la orang dok bekasih sayang la katakan bila hangpa dah abes ja sembang dengan dia lepas letak ja talipon otomatik terus rindu kat dia tu. awww.. 

12. zaman sekarang tipu la kan kalau tak mesej. pastu hangpa simpan mesej dia. pastu dok khatam baca banyak banyak kali. baca ulang ulang tuh. punya suka la katakan. heeee

11. pastu kalau hangpa dating hangpa jalan slowwww ja. biar bole lama lama dengan dia. sebab tu yang dok jalan serupa dok sukat bumi tuh. haha

10. pastu rasa malu ja bila denga dia. tambah tambah kalau dia dok usha usha hangpa. mesti malu. blushing blushing ja muka.

9. pastu jantung hangpa dari dup.......dap............dup..........dap.........terus dupdapdupdapdupdap. paham dak nih ?? kira jangtung hangpa tu berdegup kencang la. hehe

8. pastu kalau dengar suara dia pon boleh buat hangpa senyum sorang sorang. tu baru dengar suara ja tuh. 

7. pastu kalau hangpa nampak dia hangpa tengok dia hangpa dah tak nampak orang lain dah. nampak dia sorang ja la.

6. bila teringat kat dia mula la nak dengar lagu lagu romantik. pastu bila dengar lirik yang best best sikit terbayang diri sendiri pulak.kahkahkah

5. boleh dikatakan 24 jam la hangpa dok pikiaq pasal dia ni. makan mandi tidoq berak semua dok teringat kat dia ja. huuihhh

4. bau dia pon boleh menarik diri hangpa nak dekat dengan dia. kalau bau perfume ok lah. kalau badan macam mana pulak. heee

3. hangpa taw dak bila hangpa tepikiaq ja pasal dia boleh buat hangpa senyum. kadang kadang sampai kita sendiri pon tak sedar yang kita dok sengeh sorang sorang macam kerang busuk.

2. hangpa sanggup buat apa saja untuk si dia. buat apa saja la. kalau ada asaimen betimbun pon still nak tolong buat asaimen dia lagi kan. tapi ingat kalau buat apa saja tu jangan benda tak sepatutnya pon nak buat jugak kot.

1. yang penting bila hangpa baca ja entry ni ada seseorang yang bermain di minda hangpa setiap masa setiap patah yang hangpa baca.

liya cakap : entry suka suka. ni sign ja kot. belum tentu betul. kehkehkeh. tapi betul jugak cakap adik aku. kalau dah suka laki tu memang la ada sign macam ni. kalau dah tak suka dah takdak maknanya sign sign semua ni. tapi bila suka laki lain pulak sign ni pon datang la balik kan -___-'

7 comments:

mikeyvio said...

ni mcm da gila byg ja. hahaha..:P juz kidding. no offense. :D

liya alia said...

@mikeyvio : haa. tu la kan. lebih kurang la. dok senyum sorang2. kahkahkah

ciksmile said...

i've got that sign rasenye :)

Eyda Dania said...

ish2...angau da klu cm2..hehe...=)

liya alia said...

@ciksmile : cecece. soulmate lah tu kannnn. heee

liya alia said...

@eyda dania : kannnn. hahaha. mmg angau nmpknya nih. tapi bukan saya. saya bg panduan ja. haahahahaha

zOeY zAu YaH said...

semua tanda ada..tp semuanya ketentuanya juga kan..