Sunday 27 November 2011

family day pekasa :)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

kan aku dah cakap. kalau cuti boleh la nak update blog tiap-tiap hari. kalau dah start belajar harammm la aku nak update blog hari hari. nak jengah blog sendiri pon kadang kadang susah jaa.. isk aku ni asyik beletiaq ja kan. hahaha. 

meh nak cerita sikit ni. semalam aku pegi family day anjuran faculty aku also known  as family day pekasa. well pekasa tu stand for aku punya faculty name lah. fakulti kejuruteraan awam dan sumber asli. 

family day yang not too bad not too good.. haha. takdak la bosan sangat and takdak la best mana pon. kira tengah tengah la. boleh la nak enjoy lepas lepas test yang berlalu. cewahhhh. lokasi family day ni kat cherating. dah memang lama aku mengidam nak pegi cherating and finally dapat jugak la aku p sana.

ehhh. nak bagitaw yang aku nak update ni laju laju ja. aku nak tengok movie pulak lepas ni. hehe. aku nak bagi hangpa semua tengok gambar ja. banyak gambar berjaya di ambil. nak letak semua kat sini muntah darah pulak hangpa semua tengok kan. kalau boleh memang nak letak semua gambar tu kat sini. tapi takpa la. tengok la yang mana patot ja. hehe.




















ni gambar yang paling aku suka. hasil gambar ni nampak macam guna dslr yang mahal tu beb ! tapi sebenarnya aku pakai camera biasa ja kot. camera digital yang biasa tuuu.. hehe

yang penting p aktiviti ni aku dapat la kenai orang orang baru dengan macam macam kerenah. and yang penting dapat habiskan masa aku dengan bestie aku.

liya cakap : sayang kawan kawan saya yang tiga orang tu ketat ketat. thanks fifi, linda and atin sebab tahan dengan perangai aku yang kadang kadang mulut pedas ni. frenforever !

5 comments:

zul hassan said...

ada kaitan ka perkasa ngan awam???

zul hassan said...

perkasa ngan awam ada kaitan ke?? hehehe mana gmbar family day nye xda pong>.>.>.>>>>...

raziellia said...

@fz27 : gambar family day la ni. kawan2 kira family la. xdak makayah pon. haha. actually FKASA. tapi panggil PEKASA F=fakulti K=kejuruteraan A=awam S=sumber A=asli. haha ada paham ka ? hehe

alin linda said...

atin imah say:
nape letak gmbr 2????malu.... ^_^ [blushing lol]
alin linda says:
sy suke gmbr yg last 2.....
amer says:
"nape sume owg sengetkan kepala ni???? kpala aq pun senget dah ni...."
atin imah says lagi:
sy pun....

raziellia said...

@alin linda : wah wah.. banyaknya yang kata kata kan. haha