Tuesday 29 November 2011

berjimba-jimba

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

wahhhh... hari ni hari isnin and hari ni hari cuti. ye dakkk.. and dah terlaksana la hasrat aku nak keluar dengan kawan kawan aku. yeayyy !!! goal reached. memang berjimba habis aku dua tiga hari ni. nasib takdak keja terbengkalai. cuma sedih jugak sebab langsung tak study cuti ni. lagha kan aku. tskk.

haa.. ni la muka si driver untuk hari ini. serious gila tima bawak keta kan. berhemah betul ! plus dia ni amator. hujan pulak tu kan. muka ketat ja time bawak keta tu. ni kira ok la time siang. time malam sampai tak senang duduk. sebab silau lampu keta lain pulak. jalan harammmm tak nampak. main bedal bawak ja. berani nak mampos ini budak and berani nak mampos sapa yang naik dengan dia ni. hehe

member of the day. meh tinjau sat ! meh meh. mari dekat 
yang si lelaki tu juga merangkap orang yang tolong snap ohsem ohsem picture of the day namanya jubrey. kawan aku dari sabah. bawak dia sekali sebab nak gunakan dia jadi photographer ja pon. ahaha. yang tudung hitan putih tu aku lah. takkan tak kenal kot. marah ni ! hee. baju biru fatin. yang pakai tudung bawal tu fifi.*ramai peminat budak nih* and last sekali linda.

janji pukul 10 tapi pukul 10.30 baru gerak. dah taw dah kami semua ni. orang panggil lengai. dari malam taknak get ready. bila dah nak pegi baru tegedik gedik nak siap nak kemas barang nak seterika baju. tu la aku dengan kawan kawan aku. haha.

kami semua p mandi sungai weh. jangan jeles. siap bekelah kelah lagi. 

kami semua tak rancang pon nak p mandi sungai sambil berkelah kelah sambil mencuci mata. malam tu terus buat decision nak p. kami semua ni ada tabiat pelik sikit. kalau rancang nak p mana mana mesti tak jadi. kalau tak rancang smooth ja aktiviti semua jadi. haha


lepas mandi sungai kami semua p kauntan parade plak. kawan aku nak beli shawl. kata nak beli banyak last last beli satu ja. hampehhhh tol ! haha


then kami semua p pantai. banyak gilaa snap gambar kat sini. nah tengok ! dah tak taw nak gebang apa lagi. banyak sangat gambar nak gebang. kehkehkeh




playboy ! opppsss. haha




apa apa pon memang enjoy kalau dapat keluar dengan kawan baik kan. sukaaaaaa !!! nanti kita kelaur ramai ramai lagi ehh..

liya cakap : pening susun jadual untuk sem depan -_____-'

No comments: