Saturday 12 November 2011

perempuan memang macam ni kot

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

yuhuuuuuu. entry lewat  malam nih. esok dah nak balik uni kecintaan. entah bila tahun pulak la baru dapat nak update blog macam sekarang ni. entah entah tunggu cuti lagi baru nak update balik. aku kalau dah balik uni memang malas dah nak update blog. time nak tengok buku pulak. cewahhhh. sembang lebat nih. haha
yelahhh dekat rumah cuti buku tak sentuh langsung. balik U jangan sentuh lappy pulak. ayokk. tipuuu.
sentuh lappy study takpe. sentuh lappy online tak boleh ! kahkahkah

tetiba aku rasa nak menaip pulak. and tetiba jugak la idea nak tulis pasal tajuk ni menjelma. bagus. good timing la otak aku ni. haha. hangpa pernah tak ada kawan yang pentingkan gila pakwe dia ? or hangpa yang macam tu. haaaa. ada tak ada tak ? 

maksud aku kat sini macam bila makan cakap pasal pakwe dia. nak mandi cakap pasal pakwe dia nak berak pon cakap pasal pakwe dia. kira macam 24/7 pakwe dia ja memanjang. hot topik la. hot topik untuk dia kot. sampai kekadang tu hangpa pon naik cemuih la. 

aku ada jugak la kawan kawan yang macam ni. kira ada la dalam dua tiga orang. pastu depa ni pulak asyik nak menangkan pakwe depa ja. sampai kalau pakwe depa buat salah pon dah tak nampak. susah jugak kan macam ni. 

and even worst sampai ada time tu dengan kita si bestfren kawan dunia akhirat ni pon boleh jadi gaduh bermotifkan si pakwe dia tu. 

boleh hangpa nak ada pakwe. tak salah aihh. tapi tak adil la untuk kawan kawan yang mulia macam aku ni. kadang kadang sampai nak ajak keluar pon dah takdak masa. sebab nak keluar dengan pakwe la kata kan *ehh aku jeles ka ni * 

tapi hangpa kena ingat. kawan sampai mati taw. kalau kapel belum tentu lagi. ada ja orang lepas kapel boleh jadi kawan. tapi tak ramai kot. 2 nisbah 10 ada la kot kan. 

pastu bila hangpa ada problem kawan jugak yang hangpa cari. tambah tambah kalau ada problem dengan pakwe tu. baru tegedik gedik nampak kawan yang sebatang kara ni. hakkktiuuu. nasib baik aku baik. haha

aku tak kisah pon kalau kawan kawan aku buat macam ni. sebab dah lumrah kot. cuma aku nak ingatkan diri aku jangan buat macam ni. tak manis untuk sesetengah pihak rasanya.

kalau hangpa buat hangpa tak rasa ka yang hangpa ni macam kacang lupakan kulit. *sesuai taktaw peribahasa yang aku guna nih ?* bila senang tinggal tinggalkan. bila susah terhegeh hegeh nak carik cait !

ok bye ! dah cukup dah beletiaq kat sini. peace !

liya cakap : mood malas nak balik u sudah menunjukkan diri.atoyaiii -___-'

No comments: