Thursday 19 January 2012

-___-'

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

mimpi apa ntah aku semalam. awal gila bangun hari ni. dah terjaga nak tidoq balik susah pulak. ishhh rugi betul tak dapat tidoq balik ni. 

semalam sesaja aku try search dekat google pasal maxi skirt. search gambar. mak aku ada la sebelah aku.
aku search sebab nak suruh mak aku tolong jahitkan maxi skirt tu kat aku la.
untung hidop aku ni. nak apa search ja pastu suruh mak aku yang jahitkan. hehehe..

masa search tu terjumpa la gambar ni
haaaaa... bukan aku nak cakap aku suka skirt ni. kalau nak cakap pasal suka lebih dari sepuluh semua aku suka.. hahaha

berdialog lah aku dengan mak aku

aku : mak mak tengok ni ada ka orang kurus sampai perut lepiaq macam ni en.
mak aku : ada aihhh awat takdak plak.
aku : tapi macam pelik en. mak pernah tengok real real ka ?
mak : pernah la. tiap tiap hari. kakak punya perut macam tu la.
aku : bila plak perut kak macam tu tak pon aihhhh. perut kak ada jugak buncit buncit
mak aku : tipu apa ada buncit. macam tu la perut kak.
{dengan muka selamba mak aku mengata aku and blah dengan muka seposen macam tu ja. cait ! } 

sampai hati mak aku ni -____-'

liya cakap : bangun pagi buat entry nak mengadu ja. sob sob 

No comments: