Tuesday 3 January 2012

mr. saxobeat

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

tetiba terajin pulak aku nak buat entry kan. ehhh bukan. ekceli aku nak bagi hangpa semua dengar lagu ni ja. aku suka lagu ni weh ! 

opppsss !! bukan sebab penyanyi dia seksi mahupon cantik tapi sebab muzik lagu ni rancak yang buat aku suka tu. suka sangat ! suka suka ! 

aku baru dapat ja lagu ni. hehe. dah berulang kali aku dengar lagu ni.
tabiat aku ni. dapat ja lagu baru dengar ulang ulang kali sampai cair taik telinga. haha

ok ok. nah nah dengar la.


ohhh. dah taw. memang seksi kan. abaikan keseksian beliau. dengar lagu dia sudah. heee

btw, dia cantik badan pon cantik *terasa seoerti lesbian sekejap*

ok bai !

liya cakap : tengah study sempat berenti sekejap cari video ni taruk dalam blog. rajin kan beta. haha :)

1 comment:

Anonymous said...

semangat btl rancak2 nih hihi