Monday, 23 January 2012

rahsia nama anda

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

alohaaaa... hangpa semua buat apa ?? aku ni dah habis bosan dah ni. sampai taktaw nak buat apa. dari dapur sampai keluar rumah semua aku dah kemas apa yg patut..{bukan rajin tapi sebab bosan..teehee} so ?? apa lagi la kan yang aku boleh buat. 

online sampai dah kematu bontot bontot sebab lama sangat dah duduk. naik tepu mata. dah bosan jugak. haha

haaaaa.. tadi aku ada la jalan jalan ke blog sana sini. yang terjumpa semua habis aku terjah.. kata bosan kan.

 so aku terbaca pasal rahsia nama kita. alahhhh saja suka suka nak baca kan. kadang kadang kalau dah bosan tahap cipan tenuk aku layan jugak benda benda ni. syiokk jugak kot. hehe

pastu saja saja la aku nak kongsi kongsi dihari raya ni kan. btw, 

HAPPY CHINESE NEW YEAR :)

jom cekidautttttt ~~~~


ni nama aku la kan.
 kalau nak tengok yang nama hangpa punya pon boleh boleh. meh meh mari dekat


A = anda boleh jadi terlalu pendiam bila sesuatu ada dlm fikiran anda.

B = anda selalu berwaspada bila bertemu kenalan baru.

C = anda ada kelebihan, jangan malu mempamerkannya.

D = anda ada masalah dalam mempercayai orang lain.

E = anda sentiasa seorang yang exited.

F = semua orang menyayangi.

G = anda ada cara sendiri untuk menilai manusia.

H = anda bukan seorang judgmental, tiada otak keadilan.

I = anda mudah senyum dan boleh buat orang lain tersenyum.

J = anda seorang yang cemburu.

K = anda suka mencuba perkara-perkara baru.

L = anda sangat percaya denga cinta dan mudah tengelam ke dalamnya.

M = kejayaan mudah datang kepada anda.

N = anda suka bekerja, tapi selalu mahukan kerehatan.

O = anda seorang yang berfikiran terbuka.

P = anda seorang yang mudah berkawan dan mudah memahami.

Q = anda seorang hipokrit, pentingkan diri.

R = anda seorang yang gemar bersosial.

S = anda sangat broad-minded.

T = anda ada sikap canggih, amat canggih.

U = anda merasakan anda ada ciri-ciri istimewa standing dengan orang lain.

V = fizikal anda baik sekali.

W = anda suka menyendiri.

X = anda tak akan benarkan org bagitahu anda apa yg patut anda buat.

Y = anda selalu penyebab pada banyak masalah.

Z = anda selalu bergaduh dengan seseorang.

tapi benda ni untuk suka suka ja. jangan dok pecaya bulat bulat plak. tak baikk tak baikk.. hehe

kalau ada yang sama dengan personaliti hangpa tu kebetulan ja.

adios !

liya cakap : hangpa taw la sama ka tak dengan personaliti hangpa tu kan. hanya hangpa yang boleh menilai diri hangpa. :)

7 comments:

Ahmad Ali (bukan nama sebenar) said...

datang singgah folllowww

liya alia said...

@ahmad ali : tenkiu :)

Cik Rose Cute said...

follow sini dear nice blog

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

shaberry1437 said...

nice entry...
i follow you...
follow me back okey...
http://sabryoppa.blogspot.com/

iedchan said...

heheh wah...nama sy panjang tu...kalo nak lgik besh...dengan nama bapa kita pun bg makna jugak..heheh

Mr.Poyos said...

UCOB
U = anda merasakan anda ada ciri-ciri istimewa standing dengan orang lain.
C = anda ada kelebihan, jangan malu mempamerkannya.
O = anda seorang yang berfikiran terbuka.
B = anda selalu berwaspada bila bertemu kenalan baru.
*My name sound great huh?? hehe
follow u :)

liya alia said...

@mr.poyos : yes. mmg sound great sgttt. ssh nak jmpa nma tu skunk :)