Wednesday 11 January 2012

officially logged out from semester 3 :)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahetera..

dengan lafaz bismillah dengan rasminya aku bukan lagi student untuk semester tiga. 

akhirnya  berjaya jugak aku menghabiskan sem tiga aku nih. sem yang memang penat. ermmm tapi aku rasa tiap tiap sem pun penat jugak. penat la dengan study ni. kawen ja la. hahaha

paper terakhir aku baru ja habes tepat pukul 11 tadi. alhamdullilah... semua berjalan dengan lancar..

sekarang nak tunggu result ja pulak. neves beb neves. wahhh !! pelajar cemerlang ni. baru ja habes final tadi dah pikir pasal result. hebat liya hebat !

relax arr. lepak luuuu.. enjoy enjoy dulu. hahaha

malam ni balik penang.. yeayyyyy !!! sukaaaaa..


bye !!! bye !!!

liya cakap : the end of my semester 3. alhamdullilah :)

No comments: