Sunday, 22 January 2012

dear future husband c:

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..


ni antara ciri ciri paling utama lah kan.. yang paling dititikberatkan yang paling di ambil tahu yang paling diambil kisah.. 

opppppssss !!! lagi satu ciri ciri yang paling diutamakna yang paling dititikberatkan yang paling di ambil tahu yang paling diambil kisah.. sebelum telupa baik tarok sini biar semua nampak. haha

 

please takmaw smoker naa. chek tak suka. tapi zaman sekarang susah betoi la nak jumpa yang mulut tak serombong kapal kan. yang mulut asap bekepul kepul macam nak halau nyamuk aedes tu banyak la. hampehhhhhh !

tapi nak bagitaw jugak kat sini wahai rakan rakan taulan sekalian. jodoh setiap hamba Allah atas muka bumi ni dah ditetapkan. terima seadanya. jangan nak demand sangat lah kan. haha. 

lelaki yang baik untuk perempuan yang baik, macam tu jugaklah sebaliknya. percaya janji Allah :)

sama samalah kita berdoa


liya cakap : bila nak ada calon husband tak taw. haha gedik >.<

6 comments:

shawn razaleigh said...

ok cukup syarat




hai~ hahahah

Mish eika :) said...

betol tu :)

liya alia said...

@shawn razaleigh : hahaha. ya ehh cukup syarat ?? haiiiii. hahahahaha. jemput jemput isi borang. kahkahkah

liya alia said...

@mish eika : :)

Azekzk said...

sya bleh jd calon ni. Gurau je. hehehe.

liya alia said...

@azekzk : hahaha. cukup syarat jangan malu malu mintak borang yerp. kahkahkah