Wednesday, 23 May 2012

Billu Barber - Marjaani Marjaani - Shahrukh Khan - Kareena Kapoor

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..


ce try tengok video lagu ni. best wooooooo. haip ! tampar nak ? bukan best sebab depa seksi la tapi sebab lagu ni memang best. pastu kan dia punya tarian best. simple but nice. si kareena kapoor tu segak sunggoh cantik. tegoda aku. haaa. rambut dia tu cantik siot. dah la panjang. lurus. pastu dia menari extreme macam mana pon rambut dok lawa tu la. tak jadi kusut kusut pon. seyesly nak rambut macam tu sangat sangat. 

aku dah berapa kali ntah dok ulang tayang lagu ni kat utube. nak download aku taktaw celah mana boleh download benda alah ni. aku memang jarang download download nih. aku rasa nanti broadband aku habes limit macam tu ja sebab dok tengok video ni saja. sehari lebih sepuluh kali dok ulang. teruk perangan. 

liya cakap : bestnya ada rambut lawa gitu. suka <3

3 comments:

iejjah piejah said...

eh eh..singgah sini..slm knl :D ..btw dr u mn??

liya alia said...

@iejjah piejah : dari ump ja. salam kenal. :D

liya alia said...

@iejjah piejah : dari ump ja. salam kenal. :D