Friday, 6 April 2012

cleverbot

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

tadi aku sengsorang dalam bilik. bosan tahap cipan ni.  ehh ehh termain cleverbot pulak aku. teehee..
pernah main tak benda alah ni. cuba la layan sekali. hilang sat bosan..


benda alah ni pon taw khunsa tu apa. dah tu pandai pulak ber'weh weh' dengan aku kan -__-'

liya cakap : main benda ni rasa macam dok berchatting pon ada jugak. cleverbot ni orang ka robot ehh ?? blurr 

3 comments:

penyu terbang said...

aku pon baru maen dengan benda alah ni.. sakit ati woohh

penyu terbang said...

aku baru maen dengan benda alah ni.. sakit hati woooh

liya alia said...

@penyu terbang : aku pon sakit hati kot dengan menatang ni. kadang2 rasa macam nak gadoh pon ada. haha